Monday 3 December 2012

Hai new blog !

Tepi tepi !! Gadis Sepatu Merah nak masuk (^__^)v

hai hai ~
assalammualaikum..
 first sekali saya nak bagi tahu, neh account blog saya yang ke-dua. biasa la, orang macam saya neh memang cepat pelupa. nak tahu kenapa saya neh cepat lupa ? haaa. nanti la saya cerita.

Untuk first entry untuk blog baru saya neh marilah saya memperkenalkan diri saya yang tak seberapa nak besar neh. nampak dak keskemaan saya ?

saya hanya lah seorang gadis kecil (tak la berapa kecik sangat) yang sangat sempoi. saya tak memilih untuk nak berkawan dengan sesiapa pun. saya seorang yang sangat keras kepala. benda apa yang saya nak mesti saya nak jugak. termasuk la nak boifren. kalau saya nak dia tu saya nak jugak dia. orang lain tak boleh ambil ! (hehehe. tipu je laa)

saya neh anak bongsu dari dua orang adik beradik. yang sulung kakak saya. faham-faham la macam mana perangai anak bongsu kan ? manja terlebih. nak-nak pulak ada dua orang je adik beradik. 

wujudnya saya didunia neh adalah hasil dari usaha abah dan mama saya laa. tak kan dari pokok plak kan ? (buat laka laka sikit. hehe :) ) saya dilahirkan pada 3 march 1991 di bagan serai perak (tak sempat nak bawak pi hospital. lahir kat rumah je )

cerita sikit-sikit dah la naaa. hehhe. 
okay, bersambung ke entry yang seterusnya plak. 


~love being myself. (^_^)

0 comments:

Post a Comment