Monday 10 December 2012

jom daftar sebagai ahli rasmi KRISTALOVERS

Tepi-tepi !! Gadis Sepatu Merah nak lalu !!

Hai hai !!
Assalammualaikum..

Entry kali neh saya nak promote mengenai 'AHLI RASMI SEBGAI KRISTALOVERS' acaner nak jadi daftar ? apa benefits yg akan dapat? okay, disini admin akan terangkan. (amboi ! mention admin tu)

okay, first skali korang kena la 'LIKE' page KRISTALOVERS (KLS) kat facebook. ataupun follow twitter KRISTALOVERS (KLS). Sebabnya, disitu la segala info mengenai club dan juga segala aktiviti KRISTAL dan peminat akan diberitahu. Dan juga korang boleh 'ADD FRIEND'. sesudah like or add korang boleh PM admin disitu untuk mendapatkan keterangan lanjut. tak susah pun kan ? Jangan malu-malu dan segan la untuk chat2 dengan admin. admin neh bila tak nampak muka dia neh senang sikit nak layan. tak malu sikit. tapi bila dah depan2 pemalu nye pun keluar laa. hehe. 

Apa yang perlu korang isi kan ? korang akan disuruh untuk kasi detail korang. iaitu :

Nama penuh : 
Alamat :
no i/c :
Email :
No hp :

korang akan disuruh beri detail ini dulu. sebenarnya, banyak lagi detail yang korang kena isikan. tapi itu akan diisi melalui borang rasmi yang akan diberikan melalui email. admin akan send borang rasmi tersebut. tapi mula-mula neh korang kena isi detail yang diberi neh laa. 

Dah isi borang mesti la korang nak taw kan apa benefits nya ? semestinya la ada benefits nya. Antaranya :

  • setiap program yang akan diadakan untuk KRISTAL DAN PEMINAT / KLS akan mendapat special price yang berpatutan. hanya ahli KLs yang berdaftar secara rasmi sahaja yang akan mendapat special price. tapi bayaran pun akan dibayar secara berpatutan laa mengikut jenis program yang diadakan.
  • Jika korang mendaftar secara rasmi sebagai ahli club, korang akan diberi MEMBERSHIP CARD. dimana, kad tersebut ada function nya. Sebagai contoh, sesiapa yang mempunya kad ahli ini, kalau korang pergi karoke kat REDBOX (contoh) korang tunjuk je kad neh dan akan dapat diskaun. Tak pun kalau korang nak beli cd KRISTAL dan korang beli kat MUSIC VALLEY (contoh) korang akan dapat diskaun jugak. (tapi, ini masih dalam perbincangan. kata muktamad akan diberitahu setelah kad tersebut boleh digunakan)
  • Selain dari itu, korang juga akan dapat TSHIRT FAN CLUB DESIGN TERBARU KRISTAL. Kiranya. tshirt neh tshirt rasmi laa. kalau ada pape event dengan KRISTAL boleh la pakai tshirt neh. orang lain tak akan ada tshirt neh. yang berdaftar secara rasmi je yang akan dapat. 
  • Selain itu, sebagai tanda penghargaan club KLs, ahli2 club akan dapat keychain logo KRISTAL. boleh la korang gantung mana2 sebagai tanda korang neh ahli club. 
  • Mungkin ada penambahan lagi, tapi masih dalam perbincangan. kesemua pakej ini akan disertakan bayaran sebagai bayaran pendaftaran. jangan risau. takde nya mahal laa. berpatutan la dengan apa yang korang akan dapat nanti kan. untuk menguatkan lagi finance bagi KLs.

Haaa. paham kan semua ? kalau tak paham lagi boleh la terus direct tanya kat fb/twitter. kalau sesiapa yang kenal dengan admin boleh tanya terus la kat admin. senang cerita gi je kat page KLs. lagi senang. semua info ada kat situ. kalau ada apa2 penambahan nanti admin akan bagitahu yee. kot kalau terlupa. sekarang neh, neh yang saya ingat. hehe. 


Do like page KRISTALOVERS :

https://www.facebook.com/pages/KRISTALovers-KLs/293753690710872?fref=ts


love being myself (^__^)v

2 comments:

cahayakeharumanku90 said...

ouh...kirenye..sumenye pasti bahagia bersama KLS..heheh

Unknown said...

jyeeaahh. pastinya bahagia bersama KLs. :)

Post a Comment