Thursday 21 February 2013

Nak cakap sikit. sikit je.

Tepi-tepi !! Gadis sepatu merah nak lalu !! (^_^)v

Hai hai~~
Assalammualaikum..

Entry kali ni saya nak cakap pasai design baru blog ni.
Design baru ni saya telah menelaah laptop selama 5 jam. 
5 jam dok depan lappy sebab nak cari template yang ok dan bersesuaian.
fade up punya pasal, last-last jumpa la yang ni.
Cantik ke tak taktaw la.

Sebelum ni punya design, masuk dengan colour tulisan yang warna warni.
masuk je design yang ni dah tak kena dengan warna nya.
So, mintak maaf la kepada sesiapa yang baca entry sebelum-sebelum nie tak dapat nak baca dengan jelas. 
sekarang punya entry no more warna warni tulisan nya.
semuanya satu warna je bagi hampa semua tak sakit mata nak baca. 

Disebabkan semua orang dok rajin buat entry kat blog, so, saya tak mau kalah.
saya akan selalu buat entry bagi hampa tak larat nak baca. 
terutama sekali kakak saya dan jugak deklah !

Hahahhaha.

Sikit je la nak cakap pasal benda ni. 
So, mulai saat ini saya akan tukar style saya berblogging.
Harap semua maafkan saya sebab kalau baca entry yang lama hampa akan sakit mata. 

Hehehe.

Okay, nanti kita sambung cerita dengan entry yang baru. 


Love being my self (^_^)v

0 comments:

Post a Comment